Header Campings Sandaya

Preguntes més habituals

Per tal de comprovar la disponibilitat o calcular el preu d'una estada, només heu d'anar a la pàgina d'Inici: www.sandaya.fr. A la part superior de la pàgina heu d'indicar el nom del càmping o la regió, així como les dates de la vostra estada. Apareixerà una pantalla amb els allotjaments i emplaçaments disponibles amb les diferents tarifes.

En certes condicions podeu fer modificacions a la vostra reserva si heu contractat la Garantia d'anul·lació. Preguem us poseu en contacte per correu electrònic amb el Servei d'Atenció al Client a [email protected] El Servei d'Atenció al Client no disposa de contacte telefònic i us garanteix una resposta en les 72 hores (llevat de dissabte i diumenge). Rebreu una resposta automàtica de confirmació de recepció de la vostra demanda dins un termini màxim d'1 hora des de l'enviament del vostre correu electrònic.

Per a qualsevol demanda d'anulació, tant si us heu subscrit a la Garantia d'Anulació com si no ho heu fet, us demanem que adreceu una carta amb justificant de recepció a: Grup Sandaya, Servei d'Anul·lació, Avenue Georges Frêche, 34830 Clapiers, o envieu un correu electrònic a [email protected] Si us heu registrat a la Garantia d'Anul·lació, preguem envieu-nos una carta explicant les raons de l'anul·lació adjuntant-hi els justificants. Us enviarem una resposta en un màxim des 72 hores (llevat de dissabte i diumenge) per tal de confirmar la correcta anul·lació de la vostra reserva. El servei d'Anul·lació no es pot atendre per telèfon. Només tindrem en compte les cartes amb justificant de recepció.

Els números d'emplaçament s'atribueixen el dia de la vostra arribada de manera aleatòria i pel sistema informàtic. Tot i això, podeu seleccionar l'opció Triar emplaçament per un preu de 30€ i, segons disponibilitat, indicar el número d'emplaçament o el desig de disposar d'allotjaments un al costat de l'altre. El nostre equip, durant el procés de validació de la vostra reserva, us enviarà confirmació de la bona recepció d'aquesta voluntat. En cas que la vostra demanda no es pugui atendre, ens tornarem a posar en contacte amb vosaltres per tal que pugueu suprimir aquesta opció o donar altres indicacions d'emplaçament.

Preguntes sobre reserves

Per tal de comprovar la disponibilitat o calcular el preu d'una estada, només heu d'anar a la pàgina d'Inici: www.sandaya.fr. A la part superior de la pàgina heu d'indicar el nom del càmping o la regió, així como les dates de la vostra estada. Apareixerà una pantalla amb els allotjaments i emplaçaments disponibles amb les diferents tarifes.

La reserva mitjançant el lloc web permet reservar una única estada. No obstant això, podeu agafar l'opció Elecció de l'emplaçament (preu: 30€) i indicar-hi que voleu estar al costat d'una família amb una estada en les mateixes dates, especificant-ne el seu nom o un número de parcel•la concret. Un cop validada la reserva per part del nostre equip, rebreu un missatge electrònic que confirma la recepció de la vostra reserva. Per als grups que reuneixen més de 5 estades diferents en el mateix període, cal contactar amb el nostre Servei de reserva al telèfon +33 04 11 32 90 00. Els grups d'estudiants o persones menors no acompanyades d'un representant legal no seran acceptats als nostres càmpings.

El conjunt de les reserves per telèfon o pel nostre lloc web són validades abans de 48 h per una de les nostres recepcionistes al càmping. Rebreu un missatge electrònic de confirmació amb un resum de la vostra estada i la recepció del pagament de l'avançament (si heu fett el pagament en línia). Preguem consulteu la vostra carpeta SPAM o el correu no desitjat, ja que la nostra confirmació adjunta arxius i de vegades s'envien a aquestes carpetes. En un termini de 72 hores per part nostra, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al 04 11 32 90 00 per tal de comprovar la vostra gestió.

Els números d'emplaçament s'atribueixen el dia de la vostra arribada de manera aleatòria i pel sistema informàtic. Tot i això, podeu seleccionar l'opció Triar emplaçament per un preu de 30€ i, segons disponibilitat, indicar el número d'emplaçament o el desig de disposar d'allotjaments un al costat de l'altre. El nostre equip, durant el procés de validació de la vostra reserva, us enviarà confirmació de la bona recepció d'aquesta voluntat. En cas que la vostra demanda no es pugui atendre, ens tornarem a posar en contacte amb vosaltres per tal que pugueu suprimir aquesta opció o donar altres indicacions d'emplaçament.

Els animals de companyia s'accepten amb el pagament d'un suplement (5,50 €/nit/animal amb un límit de dos), llevat del càmping Cypsela Resort on no s'accepten animals. Els gossos de categoria 1 i 2 no són acceptats a cap càmping. El carnet de vacunació actualitzat de l'animal s'ha de presentar a la seva arribada. En el cas de dos animals, us demanem que contacteu amb nosaltres al +33 04 11 32 90 00.

No, la capacitat màxima autoritzada per a una parcel·la destinada a tenda, autocaravana i caravana és de 6 persones (bebès inclosos). Si supereu aquesta capacitat màxima, caldrà reservar un segon emplaçament amb o sense opció de Selecció d'emplaçament, si voleu estar un al costat de l'altre.

Sí, acceptem la targeta ACSI a tots els nostres càmpings segons l'època de l'any. Amb aquesta targeta, l'estada de l'animal és gratuïta i us beneficiareu d'un preu especial per a 2 adults + electricitat. Consulteu el detall del preu per càmping i les dates d'aplicació a la vostra guia ACSI. Per fer la vostra reserva, preguem poseu-vos en contacte trucant al +33 04 11 32 90 00 i indiqueu-nos des de l'inici de la reserva que sou el titular de la targeta.

Preguntes sobre pagaments

En fer la reserva es demana un pagament previ del 30% de l'import de la vostra estada, llevat del càmping Cypsela Resort (40% per a lloguers i 100€ per als emplaçaments). Aquest avançament es podrà pagar mitjançant: targeta bancària al web o per telèfon, xec bancari, xec de vacances ANCV, transferència bancària o gir postal. El pagament amb targeta bancària és el mètode més utilitzat, ja que permet confirmar immediatament la reserva i evitar qualsevol problema de disponibilitat. L'import de la vostra reserva s'haurà de pagar com a molt tard un mes abans de la vostra arribada.

L'import de l'estada s'haurà de pagar com a molt tard un mes abans de la vostra arribada. Podeu pagar amb targeta trucant al 04 11 32 90 00 o a través del nostre lloc web, fent clic a l'enllaç inclòs al correu electrònic de confirmació. En cas de pagament amb xecs de vacances ANCV, gir postal o xec bancari, caldrà adreçar-lo a Groupe Sandaya, Avinguda Georges Frêche, 34830 Clapiers, França, sigui quin sigui el càmping. En cas de transferència bancària, preguem indiqueu el vostre nom i el del càmping al concepte de la transferència. Les nostres dades bancàries apareixeran al missatge de confirmació de reserva.

Acceptem els xecs de vacances ANCV a tots els nostres càmpings. Qualsevol altre abonament de compra, targeta-regal (Kadéos, Cadoc, Illicado, Cadocarte...), caixa-regal (Smartbox, Wonderbox...) no s'accepten als nostres càmpings. Els nostres càmpings no formen part de VACAF, i per tant no accepten el Pass Famille, els abonaments VACAF o els ajuts AVS i AVF.

Altres preguntes

En certes condicions podeu fer modificacions a la vostra reserva si heu contractat la Garantia d'anul·lació. Preguem us poseu en contacte per correu electrònic amb el Servei d'Atenció al Client a [email protected] El Servei d'Atenció al Client no disposa de contacte telefònic i us garanteix una resposta en les 72 hores (llevat de dissabte i diumenge). Rebreu una resposta automàtica de confirmació de recepció de la vostra demanda dins un termini màxim d'1 hora des de l'enviament del vostre correu electrònic.

Per a qualsevol demanda d'anulació, tant si us heu subscrit a la Garantia d'Anulació com si no ho heu fet, us demanem que adreceu una carta amb justificant de recepció a: Grup Sandaya, Servei d'Anul·lació, Avenue Georges Frêche, 34830 Clapiers, o envieu un correu electrònic a [email protected] Si us heu registrat a la Garantia d'Anul·lació, preguem envieu-nos una carta explicant les raons de l'anul·lació adjuntant-hi els justificants. Us enviarem una resposta en un màxim des 72 hores (llevat de dissabte i diumenge) per tal de confirmar la correcta anul·lació de la vostra reserva. El servei d'Anul·lació no es pot atendre per telèfon. Només tindrem en compte les cartes amb justificant de recepció.

La Garantia d'anul·lació permet, en algunes condicions, després de la sol·licitud d'una anul·lació o modificació, rebre tot l'import de les despeses efectuades (excepte les despeses de gestió i la quota de Garantia d'anul·lació). Us podeu subscriure a aquesta garantia en un màxim de 24 hores després del pagament del vostre avançament, i se us facturaran 3€ impostos inclosos per nit i localització o 15€ impostos inclosos per estada i emplaçament. Si no us heu subscrit a la Garantia d'anul·lació, perdreu la suma de les despeses efectuades en cas d'anul·lació. Per obtenir-ne més detalls, consulteu les nostres condicions generals de venda.

Tot i que no s'aconsella per motius de confort, permetem la col·locació d'una tenda petita davant de l'allotjament només si la capacitat màxima no es supera. Cal assenyalar que aquesta tenda pot ocupar el lloc del vostre vehicle, de manera que aquest s'hauria d'estacionar fora del càmping. Per exemple, en un bungalou de 6/7 persones està permès sense cap mena de suplement si no es superen les 7 persones entre bungalou i tenda. Està prohibit superar la capacitat d'allotjament, fins i tot amb pagament de suplement. Caldrà doncs reservar un altre allotjament addicional.

Sandaya és un grup de càmpings internacional amb 8 càmpings de 4 i 5 estrelles a França i Espanya. El conjunt dels càmpings pertany a Sandaya i una centraleta telefònica situada a Montpellier centralitza les trucades relacionades amb les reserves. Sandaya ha establert una centraleta de reserves per tal de respondre més ràpidament i tenir més temps per gestionar les vostres demandes per telèfon. Ens trobareu al +33 04 11 32 90 00. Els nostres recepcionistes als càmpings també atenen els clients de vacances durant la pròpia estada o poden fer algunes setmanes de descans durant l'hivern.